מדפסות תלת מימד מגיעות לדיזינגוף סנטר - 3D Factory
הדפסות תלת מימד - 3D Factory
צרו קשר עם הדפסות תלת מימד

מדפסות תלת מימד מגיעות לדיזינגוף סנטר

בית / בלוג / מדפסות תלת מימד מגיעות לדיזינגוף סנטר

עבור שבוע הגאווה 2014, הגענו עד למרכז הקניות דיזינגוף סנטר והקמנו חנות פופ אפ מלאה במוצרי תלת מימד הישר מהמדפסות שלנו. עבדנו יום ולילה כדי ליצור מוצרים צבעוניים ומגוונים במיוחד לאירוע. כך כשהגיע יום ראשון, ה-8 ביוני היו בחנותנו הזמנית מספיק שרשראות, עגילי קובייה, מגנטים מגניבים ושלטים משעשעים לדלת. ולדרך יצאנו…

חנות הפופ אפ שלנו – כשכיף, יצירתיות וצבעוניות נפגשים

למרות גודלה הקטן של חנותנו הזמנית, הצלחנו להראות את מדפסות תלת המימד שלנו (Flashforge Creator and Creator X) בפעולה. הייתה זו הפעם בה הצגנו את מערכת הסריקה התלת ממדית לציבור הרחב. ציפינו כי העוברים ושבים יקפצו על ההזדמנות לרכוש מוצרי תלת מימד, אולם נראה היה כי המדפסות עצמן הם אלו שגנבו את ההצגה. בני נוער, מבוגרים ואף קולגות מתחום העיצוב נהרו בהמוניהם כדי לחזות במדפסות בפעולה. כמו כן, לא יכלו לעצור עצמם מלגעת בתוצרתן.

קולקציית השרשראות החדשה שלנו זכתה לתגובות נלהבות מקהל הצופים. מבנה השרשראות ועיצובן הייחודי גרמו להמונים לראות באור שונה את יכולת המדפסות.

 

הדפסה בתלת מימד של מוצרים

 

הדפסת תלת מימד בסריקה עצמית – יותר ויותר אנשים מנסים

בהמשך השבוע הזמנו אנשים להמשיך ולהתרשם מהמדפסות שלנו, ואף ביקשנו מהם להתנדב לסריקה עצמית על המקום (למרות חששותיהם של כמה – בעיקר של בני נוער). טוב, אז קל זה לא היה. אנו חייבים להודות שגודל החנות אתגר אותנו, אבל למרבה המזל הצלחנו במשימתנו ויצרנו כמה הדפסות תלת מימד אנושיים מוצלחים בהחלט. אחרי שבחנו את יכולותינו, העלנו את תדירות הסריקות האנושיות. שלא לדבר על כך שיצרנו פינה חדשה בחנותנו המוקדשת כולה לסריקות הללו. בואו לבדוק בעצמכם, לא תתאכזבו!

מבט על כמה מהמעצבים המציגים

אנו רוצים להודות לכל המעצבים שהשתתפו במיצג זה במהלך שבוע הגאווה, ביניהם מעצבי תכשיטים, מעצבים תעשייתיים ואחרים. כל אחד ואחד בתורו הביא יצירתיות ועניין לשולחן.

REROMA

משקפיים המיוצרים ממגוון רחב וייחודי של חומרים: עץ, אבני חול ופלסטיק. אנו גאים לשתף פעולה ולספק למעצב המוכשר מיכאל צינזובסקי את שירותי התלת מימד שלנו. מיותר לציין כי רבות ממסגרות המשקפיים הודפסו בחנותנו.

אננדה עיצובים – Ananda

הדפסים דיגיטליים על משטחים קשיחים כמו עץ, פלסטיק ופי וי סי .המעצבת, נועה אוריינטל מנסה להעביר בעיצוביה שמחה, אינטליגנציה עיצובית, אסתטיקה ויופי, ולהעניק ללקוחותיה חוויה שתלווה אותם ביום יום.

StudioKahn

סטודיו זוכה הפרסים הוקם ע”י בועז ומאי קהן בירושלים ב-2009. מראם העכשווי של עיצוביהם הקראמיים והנקיים, מספק דרך הסתכלות מרעננת על צורות ואובייקטים.

DARIO’S

סטודיו מקומי זה שואב השראתו ממבנים אייקונים שהושפעו מאומנות שבטית וארכיטקטורה. המעצב, איתי מינץ עובד בשיטת איסוף ופיזור וע”י כך יוצר תוצאות שונות בכל קולקציה.

 

3D Factory

פרטי התקשרות

טל: 03-6127789

מייל: info@3dfactory.co.il

וואצאפ: 058-6127789

דרך שלמה 65

תל אביב יפו

ישראל

ראשון – חמישי: 9:00 – 17:00

27.2.24 – החנות תהיה סגורה עקב הבחירות

שאלות?

צרו איתנו קשר

    דילוג לתוכן