הדפסת מודל תלת מימד - התאמה אישית או קבצים מוכנים - 3D Factory
הדפסות תלת מימד - 3D Factory
צרו קשר עם הדפסות תלת מימד

שירותי הדפסת מודל תלת מימד בהתאמה אישית: 3d models

בית / בלוג / שירותי הדפסת מודל תלת מימד בהתאמה אישית: 3d models

תהליך בנייה של פריטים בעזרת הדפסת מודל תלת מימד, הפך לשיטה פופולרית במיוחד לייצור המוני, אך גם לשימוש פרטי וביתי. יצירת המודל עצמו נעשית בתוכנת מחשב שפותחה באופן ייעודי למטרת הדפסה בשלושה מימדים, תוכנה המאפשרת הן את העיצוב הראשוני של המודל והן יצירת שינויים והתאמות בו, על מנת להגיע לתוצאה מיטבית.

שירותי הדפסה מאפשרים גם למשתמש הפרטי שאין ברשותו מדפסת תלת מימד בבית וגם לבעלי עסקים ולמוסדות אקדמיים, ליהנות מהתוצרים הניתנים להדפסה על פי דרישה ומהיתרונות הייחודיים שלהם.

מהי מדפסת תלת מימד ואיך היא עובדת?

האובייקטים המיוצרים באמצעות הדפסת מודל תלת מימד, נבנים בתהליך המורכב מהזרקה, יציקת חומר או המסה של חומר גלם, שלב אחר שלב ושכבה אחר שכבה, עד להשלמת הדגם. כבר בשלב הראשון של תכנון המודל עצמו באופן ממוחשב, ניתן לחלק אותו לשכבות שונות ובכך לדייק את העיצוב ואת התוצאה הסופית, להשתמש בכמה גוונים של חומר באותו הדגם ועוד.

האובייקט המלא נוצר לאחר שכל השכבות מודפסות, לרבות הבסיס והתומכים של הדגם, שיש צורך בהדפסתם בעיקר כשמשתמשים בחומרים כמו פלסטיק ובסיום התהליך מסירים אותם מהתוצר, זאת לעומת, למשל, הדפסה בשימוש במתכת – שמייצרת מינימום של פסולת שמוסרת מהתוצר עצמו.

ישנן מדפסות גדולות ותעשייתיות, בעלות יכולות לשימוש בחומרי גלם מגוונים ובכמה חומרים בו זמנית, לעומת מכונות פשוטות המאפשרות הדפסת מודל תלת מימד בגודל קטן יחסית, אך שנותנות מענה מצוין למשתמש הביתי.

הדפסת מודל תלת מימד: התאמה אישית או קבצים מוכנים

עבור הלקוחות הפרטיים, היכולת להזמין שירותי הדפסה מחברה מקצועית מנגישים את הטכנולוגיה החדשנית הזאת, בשתי דרכים עיקריות:

  • עיצוב מודל תלת מימד בהתאמה אישית – הדפסת מודל תלת מימד שעוצב “מא’ ועד ת'” עבור הלקוח, החל משלב התכנון הראשוני במחשב, דרך ההתאמות והדיוקים ועד להדפסה עצמה.
  • הדפסה מתוך קובץ קיים – ישנם לקוחות רבים שמחפשים אחר מתנות ייחודיות ופריטים שניתן להדפיס בטכנולוגיית תלת מימד, שהמודל שלהם כבר מעוצב וקיים ברשת.

אילו משתי הדרכים עדיפה? זה תלוי בהתאמה הנדרשת, בצורך וברצון הלקוח. קיים מגוון עצום של דגמים מוכנים שניתן למצוא ברחבי האינטרנט, המותאמים למדפסות תלת מימד ביתיות ומקצועיות, שעשויים לענות על הצרכים של המשתמש באופן מלא.

היתרונות הבולטים:

שירותי הדפסה מקצועיים פותחים לקהל הרחב, הן לבעלי מדפסות קטנות וביתיות והן למשתייכים לתעשייה היצרנית או לענף העסקי, את האופציה להשיג מקסימום של תוצאות ייצור בכל המובנים. מיקסום התוצאות מתרחש הן במקרים של עיצוב עצמי של המודל, אך גם אם הבחירה היא בקבצים מוכנים ושליחתם, כמות שהם, אל שירותי הדפסה מחברה מקצועית – בחירה שבין היתר גם מקצרת משמעותית את תהליך הייצור עצמו, בעיקר כשיש צורך בהכנת מלאי גדול.

גישה למקצוענים בתחום ושימוש בחומרי גלם ייחודיים

בהיבט העיצובי, הגישה לאנשי מקצוע מיומנים שבקיאים בתוכנות המחשב הייעודיות, מאפשרת סיעור מוחות בין בעלי הרעיון למעצבים – והבאה לידי ביטוי של הרעיונות בצורה המיטבית. לעתים יידרשו תיקונים, שינויים בקנה המידה של המודל והתאמות שונות, שרק מי שמתמצא בתוכנת המחשב יידע לבצע, לתקן ולהביא לדפוס.

בהיבט החומרי, שירותי הדפסה מקצועיים מעניקים את האפשרות, שבדרך כלל לא קיימת אצל משתמשים ביתיים – שלרוב קונים סוג מסוים ובסיסי של מדפסת עם מילוי של חומר גלם מסוג בודד, להשתמש בחומרי גלם מגוונים ולהזמין דגמים שונים, שמיוצרים מכמה סוגים של מילויים.

כך, למשל, ניתן לייצר דגמים שונים מפלסטיק, במקביל להזמנת שירות הדפסת מודל תלת מימד ממתכת וממגוון רחב של חומרי גלם, שבדרך כלל אנשים פרטיים לא מחזיקים בבית.

הדפסה בתלת מימד בחנות מקצועית

ניתן להזמין דגמים בהזמנה אישית, של שלל מוצרים לשימוש ביתי או עסקי, החל מתחום הפנאי כדוגמת צעצועים, תכשיטים ופריטי נוי ועד למוצרים שמשמשים בתעשיית הבנייה, הרפואה והאקדמיה.

היכולת של הטכנולוגיה הזאת לייצר דגמים במהירות ובקלות, בהשוואה לשיטות וותיקות אחרות לייצור המוני, מחוללת מהפכה של ממש – הן במובן החדשנות והן במובן הכלכלי, כאשר ההדפסה מייתרת את הצורך להשתמש בכמה מכונות שונות ליצירת דגמים שונים – שהרי ניתן להדפיס כל מודל שהוא, על פי דרישה.

3d models מציעה שירותי הדפסה מתקדמים בתלת מימד ועולם שלם של אפשרויות ייצור, למשתמש הפרטי ולבעלי עסקים.

3D Factory

פרטי התקשרות

מייל:3dmodels.tam@gmail.com

טל: 058-6127789

תל אביב יפו

ישראל

שאלות?

צרו איתנו קשר

    דילוג לתוכן